20090902

ЭРГЭЛТ | WWW.LTIME.FR |

Тийм ээ, "Би өөрчлөгдөж чадна"

гэдэг бол боломжгүй зүйл.

Би дур зоргоороо л амьдарна

Энэ бол бодит үнэн.

Харин "Бурхан байдаг, Есүс бол Бурханы Хүү, Тэр бүхний бүтээгч"

Эдгээр нь ч бас л утгагүй үлгэр

"Хүн байтугай, хун шувуу хүртэл хосоор амьдардаг хорвоо бол тохиолдол"

Бурханы Хайр

амьдралыг аз жаргалтай болгодоггүй юм харин

Мөнгө
Үнэнийг мэдэх нь

Миний амьдралын зорилго биш, харин

Баян болж нэрээ үлдээх нь

Бурхан Хүүгээ өгч намайг мөнх шийтгэлээс аварсан юм

гэдэгт итгэх нь тэнэг хүний мөрөөдөл

Үхээд л бүх юм дуусна

Бурхан надад Хайртай, Есүс бол Зам, Үнэн, Амь

гэж хэлэх нь солиорол, өрөвдөлтэй зүрхний үг

Мөнгөний хууль

байгаа, байсан, байх ч болно.

Бурхан

Бүх хүн үнэнийг мэдээсэй гэж хүссэн бөгөөд

Есүс бол Аврагч, Тэр танд сонголт өгсөн

гэж бүү эндүүр

Хүнд хувь заяа байдаг

Тийм ээ сонголт

биш

хувь заяа

энэ л байна

Хүнд байгаа зүйл нь гэвэл

Нуугдах арга байхгүй

Дэлхий ч энэ үнэнээс

нүүрээ буруулаагүй

Цорын Ганц амьд Бурхан хүн төрөлхтнөөс

Үүсэж зохиогдсон үлгэр, домог гэж Би танд хэлье!

"Би өөрөө өөртөө Бурхан" гэдэг

Үнэн гэвэл

Танд энэ эвгүй сонсогдох байх гэхдээ

Үнэн худал ямар ялгаатай юм

Хамгийн тэнэг бодол бол

"Тиймээ Би Аврагч Есүсд итгэж байна."

Та ингэж бодож байна уу, Есүст итгэж байна уу?

Хэрэв та үнэнийг хайж эргэвэл, энэ нь зөв сонголт,

Үнэн танд олдож, та өөрчлөгдөж чадна.

                          доороос нь дээш унш!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Асуух зүйл байвал бичээд үлдээгээрэй. Таныг хүндэтгэсэн Сарануул