20131110

Загалмайн хүч чадал [Zagalmain khuch chadal][십자가의 전달자]

 Gb            G
Би өчүүхэн нэгэн
                F#m        Bm
Гэмтний дундах гэмтэн
            G           A           D
Дорой намайг та дуудсан
        G                                       F#m                   Bm
Чин хүсэлтэй найдварыг өвөртлөн ичилгүйгээр
Em                    F#m                  Bm
Загалмайг дамжуулхаар дууджээ
          G
Хаа ч гэсэн явна
                F#m          Bm
Их Эзэнийхээ төлөө
            G           A           D
Би дамжуулнаа тэр загалмайг
        G                                    
Миний биед шингэсэн
   F#m                       Bm
Загалмайн цусны үнэр
Em                  F#m          Bm
Энэ дэлхийг дүүргэх хүртэл


Амьдарсан ч Эзэний төлөө
F#m
Үхсэн ч Эзэний төлөө
Em
Амьдарсан ч үхсэн ч
Esus4   D
Би Эзэнийх
G
Загалмайн хүч чадал
Bm                    F#m
загалмайн найдвар
Em                           D
Миний дотор Эзэн оршдог

Bm       G       Gb          Bm
Миний хайр миний загалмай

No comments:

Post a Comment

Асуух зүйл байвал бичээд үлдээгээрэй. Таныг хүндэтгэсэн Сарануул